Thursday, November 10, 2011

Exammmmmmmmmm!? Arghhhhhh...

Assalamualaikum..

Lama gak aku tak berBLOGing rupanya. FB aku selalu jer singgah hari-hari. Ada kerap tinggal post jugak. Tapi Blog ni kadang-kadang je aku ada MOOD nak update. Minggu ni sibuk dengan persiapan untuk pembukaan kedai roti My D’ Bakery milik Persekutuan Orang Pekak Malaysia. Bakal di rasmikan pada 14hb ni. Nanti aku Upload gambar lepas perasmian yer. Di bawah ni aku iklankan risalah tentang pembukaannya..


Yer, 15hb malam after kerja pulang Kelantan sat. Ada ujian SPA 17hb ni. Alhamdulillah, kali pertama di panggil ambil exam. Dah lama mencuba. Harap semuanya berjalan lancar. Doakan hamba yer.. Sesiapa yang ada tips untuk hamba, habaq la eh.. Fresh lagi ni, xde pengalaman lalui exam SPA lagi ni. Hehe..

Di harap adalah pembaca-pembaca blog ni sudi bagi komen-komen kat post kali ni bagi tips. Tak banyak, sikit. Tak sikit, banyak pun xpe.. Dah beli e-book berharga RM 70.00. Study dah start sikit-sikit. Belum boleh start banyak2. 16hb ni pulun habis2. Sebab tu mintak AL 2 hari. Yeahhhhh!!!

Tak ada cerita yang best nak share kali ni.. Cuma, ini pic untuk tatapan korang kali ni.. Senyum jangan masam-masam deh. Jumpa lain entry, Assalamualaikum..

Peace! :)

klik LIKE if anda menyukainya & share :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...