Saturday, February 18, 2012

Dunia ni penuh hasad dengki...

Lama aku tak berBelog.. malas la.. haha.. tahun ni banyak kerja.. nak buka pun tak sempat apatah lagi nak menaip.. ni kira ok la sikit sbb rindukan seseorang sampai xleh tidoo... ish2...

Tahun ni saja, jadual padat dengan kursus Bahasa Isyarat Malaysia. Bengkel Training of Trainer jugak.. Setiap bulan ada.. sehingga bulan Jun baru pree sikit. Tak tau la kalau ada apa-apa.. Yup, bulan JUN lagi bz sebab aku ada agenda aku. jeng jeng jeng.. Nak p negori jelapang padi.. kihkihkih..

Hmm.. kerja melambak ni. Syukur la ada kerja dari xdak kerja. Nanti makan gaji buta plak. Tapi dalam dunia ni kan, yang tak bestnya, nanpak kita nak senang sikit xdak kerja, punyalah ada orang suka kacau daun. ish2.. nak rehat kejap jer.. xleh.. nak malas-malas kejap pun xleh.. Ni bukan kena ngan diri aku. Ni kena ngan diri orang lain. Aku tau dia banyak kerja, yang dia ni plak apalah sangat kerja. ***Plisss bersangka baik mie!

Sebab tau dia banyak kerja aku tak ganggu dia. Dan memandai aku ngan dia ni uruskan.. Dia kerja apalah sangat.. Aku punya lagi banyak, xde sangat nak nyusahkan orang pom mintak buat tu, buat ni.. Diri sendiri boleh handle lagi setakat ni.. Hmmm.. kalau aku xdak lagi, tak taulah leh urus ke dak.. Sabo je laa... Nama pun kerja :)

Itu je luahan hati ni.. blog nak luah perasaan ok apa.. Lain kali aku post isu lain macam biasa.. (kalau ada masa laaaa)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...