Wednesday, May 16, 2012

Kelas Bahasa Isyarat Malaysia Pengambilan 16 Jun 2012.

Assalamualaikum..
Salam sejahtera buat semua. Salam 1 Malaysia.

PENGUMUNAN
Kelas Bahasa Isyarat Malaysia pengambilan baru akan bermula pada:-

Tarikh
16 Jun 2012 (Sabtu)
(Sila klik di SINI untuk jadual kursus)

Masa
9.00 pagi -11.00 pagi.

Tempat
Persekutuan Orang Pekak Malaysia
3A-12, Menara KLH, Bandar Puchong Jaya,
Selangor Darul Ehsan.


Peta


Siapa yang berminat, bolehlah menghubungi saya untuk maklumat lanjut di:-
012-4342450

Emel :
 akademibim@yahoo.com

@

MFD (Malaysian Federation of the Deaf) : 03-8070 9308.

Temui kami di FACEBOOK :-


klik LIKE if anda menyukainya dan share :)

4 comments:

  1. macam mana cara nak sambung tahap 2,3 dan seterusnya yer?

    apapun terima kasih kepada semua tenaga pengajar yang sudi mengajar kami di ISM pada minggu lepas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahap 2 kami akan laksanakan sekiranya ada permintaan daripada pihak JKMM sendiri.. :)

      Delete
  2. Assalamualaikum,
    masa sekolah dulu saya pandai bahasa isyarat....tapi sekarang dah lupa. lama tak praktis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam.. Kena selalu pratis, nanti lupa. Saya dulu pun begitu juga. Saya pun masih baru dalam bidang ini. Mula mengenal BIM masa study kat USM tahun 2003 dulu. Cuti semester, saya dibawa oleh Allahyarmah Saadiah Ahmad, pengetua Sekolah Kanak2 Pekak masa tu ke MFD. Baru tu baru saya tahu / kenal BIM. Ingat BIM ni tak wujud. 3 bulan cuti tu, saya jd sukarelawan. Bila masuk USM balik, isyarat ni makin lama plak tak guna, dan hampir lupa. Lepas tamat belajar 2007, baru giatkan balik usaha kuasai BIM ni. Sekarang, alhamdulillah. Boleh ler kalau setakat nak faham dan berkomunikasi tanpa suara :)

      kesimpulannya, sentiasa praktis yer..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...