Wednesday, August 15, 2012

Himpunan Tazkirah Ramadhan di Facebook.

Assalamualaikum. Bersua kembali sahabat! Alhamdulillah. Hari kemenangan semakin hampir. Sedihnya sebab akan tinggalkan bulan Ramadhan. Tahun depan, apakah kita akan bertemunya kembali? Berdoalah semoga kita semua dipanjangkan umur untuk berjumpa Ramadhan tahun depan. InsyaAllah.. 

Post kali ini, saya akan letak link tazkirah dari awal Ramadhan hingga sekarang. Dah 26 Ramadhan (hari ini). Esok insyaAllah sempat update untuk 27 Ramadhan. 28 & 29 saya dah berada di kampung, Capainya internet sangat perlahan di sana. Walaubagaimanapun, saya cuba untuk lengkapkan semua tazkirah bulan Ramadhan ini. Dan, 1 Syawal juga. InsyaAllah..!  

Sesiapa yang terlepas nak baca tazkirah yang saya post sebelum ini, yang mana saya ambil dari sumber capaian internet, dari web ke web, bolehlah klik satu persatu link di bawah berdasarkan tajuk yang anda mahukan. Selamat meluangkan masa! (Baca sambil-sambil tunggu waktu untuk berbuka) hehe..

TAZKIRAH 27 RAMADHAN - Akan dimasukkan - 16 Ogos 2012.
TAZKIRAH 28 RAMADHAN - Akan dimasukkan - 17 Ogos 2012.
TAZKIRAH 29 RAMADHAN - Akan dimasukkan - 18 Ogos 2012.
TAZKIRAH 1 SYAWAL -  Akan dimasukkan - 19 Ogos 2012.


27 28 29 .... 1 Syawal........!! 

Klik LIKE if anda menyukainya & SHARE :)

7 comments:

  1. assalamualaikum, mohon izin utk sebarluar koleksi tazkirah ramadan tuan dalam risalah ramadan di sekolah saya, semoga Allah ganjari tuan dengan segala kebaikan.terima kasih

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum, mohon izin utk sebarluar koleksi tazkirah ramadan tuan dalam risalah ramadan di sekolah saya, semoga Allah ganjari tuan dengan segala kebaikan.terima kasih

    ReplyDelete
  3. MOHON SHARE ILMU.SEMOGA TUAN SENTIASA DLM RAHMAT ALLAH

    ReplyDelete
  4. Minta mohon kongsi ilmu.Semoga peroleh syurga.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...