Wednesday, August 8, 2012

Says.com : Anda dibayar untuk setiap usaha anda!

Assalamualaikum. Bersua kembali.. Dah nak dekat nak raya dah. Cepatnya masa berlalu, kan?

Hari Raya memang best. Best jika ada duit extra. Boleh bagi duit raya untuk adik-adik, beli kain untuk mama, baju Melayu untuk bapa. Macam-macam boleh buat bila berduit..

Bicara pasal duit ni, sebenarnya banyak side income yang hanya melalui hujung jari. Dunia dah canggih. Zaman kita edar pamplet dari rumah ke rumah, edar risalah kat pasaraya, letak iklan kat cermin kereta dll semuanya hampir berlalu (masih ada yang amalkan, sebab secara offline memang lebih banyak dapat prospek!). Beriklan kat internet sebenarnya sesuai untuk mereka yang mempunyai sifat "pemalu". Yela.. Nak jumpa customer bukan main segan..

Kalau anda tanya saya apakah side income yang paling praktikal buat masa ini, jawapan saya ialah Says.com. Kenapa? Sebab ianya tidak memerlukan sebarang MODAL. Apa? Ya, anda tidak silap baca. MODAL tidak diperlukan langsung. Believe me :) Habis tu, bisnes apa yang tak perlu modal nii??

No no no.. Says.com bukan sejenis bisnes (bagi kita yang betul-betul faham ler). Ianya merupakan platform media sosial yang mempunyai beribu-ribu ahli aktif yang mengiklankan produk sesuatu syarikat. Konsepnya mudah. Setiap kali kita bantu Says.com mengiklankan posting mereka dari website Says.com ke facebook, twitter, blog dll, dan sekiranya kawan anda klik dan membacanya (tak baca pun dapat juga apa!), anda akan mendapat RM 0.20 sehingga RM 0.40 per click (mengikut nilai post tersebut)! Paling menarik ialah, sekiranya kawan anda mendaftar melalui link invite anda, RM 5.00 menjadi milik anda. Cukup RM 50.00 (amaun minimum yang boleh dikeluarkan), anda boleh tuntut hasil pengiklanan anda tu ke mana-mana akaun bank. Menarik bukan?

Jadi, tunggu apa lagi? Selamat mencuba :) Untuk mendaftar dan memulakan langkah pertama, boleh klik gambar dan daftar :)


Hasil yang tidak seberapa. Next post saya akan tunjukkan cara pengeluaran dan post juga amaun yang telah dikeluarkan (NEW! Update : Nah link ke pengeluaran pertama saya KLIK >> RM 100). Teruskan kesetiaan anda bersama blog saya! Klik LIKE page blog kat tepi blog ni yer. TQ! :)


TERKINI UPDATE 2013 SILA BACA DI :


Klik LIKE if anda menyukainya & Share :)

5 comments:

  1. Sekarang perInvite dah up jadi rm5.00, bukan lagi rm1.00..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekarang dh tukar ke 8Share awak. PerINVITE jadi RM 1.00 balik :)

      Delete
  2. boley ke shared iklan dlam 8share nie dlm blog?? nuffnang x block ke nnt?

    ReplyDelete
    Replies
    1. As salam Mala. 8Share ni, dia punya berita/link tu ada tempoh masa. Tidak mcm Nuffnang. Dia automatik je, kan? (Saya tak aktif Nuffnang, sebab tu tak tahu mcmana walaupun tahu Nuffnang pun leh dapat duit dgn klik).

      Sebab dia ada tempoh masa sekian-sekian nak tamat, better share kat FB je, twitter, g+. Kat blog pom boleh, cuma lepas habis tempoh, habislah. Kalau org klik, xde apa2 dah pun. Ingat entry saya yang terkini tu yang ada video "Cinta 20sen"? Ha, itu teknik, awak klik gambar tu, automatik awak klik link yang leh RM 0.20 per klik, then baru bawa awak ke tontonan video.

      Kena kreatif yer :) Itu contohnya..

      Apakah jawapan ini membantu? Terima kasih. :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...