Wednesday, January 2, 2013

Iklan OH Iklan : Anda BAYAR, Saya BANTU :)

Assalamualaikum..
Bersua kembali rakan blogger + facebooker yang hensem2 lagi comel lote belakerr... 

Terima kasih kerana masih mengunjungi blogspot saya yang tak seberapa nak cantik ni. Saya bukan orang seni. Hehe.. Semoga sihat sentiasa dan ceria selalu! 2013? Owhh.. Bertambah setahun lagi umur kita.. Maknanya, hayat semakin berkurangan. Jadikan tahun ini lebih baik daripada tahun-tahun yang sebelumnya! Cari ilmu dunia akhirat. Bekalan dunia akhirat. InsyaAllah, semoga perjalanan hidup kita di alam nan sementara dan fana ini sentiasa mendapat keredhaan Allah s.w.t.

Hari ni, saya nak cerita pasal group iklan di FB yang dimanfaatkan oleh saya, dijadikan sebagai medan pengiklanan pelbagai produk. Sebelum saya membebel, lihat 3 gambar iklan di bawah :-

Pengiklan yang pertama : Comey Slim Shoppe

Pengiklan yang ke-2 : The Scent of AsmaraHafizz

Pengiklan yang ke-3 : SimfoniBatik

*P/S : Klik gambar untuk lihat FB @ blogspot rakaniaga dan produk mereka :)

Di atas merupakan rakaniaga yang menggunakan khidmat saya untuk mengiklankan barangan mereka melalui dua group iklan milik saya iaitu IKLAN POWER dan E-IKLAN, NO RULES! (klik untuk lihat) Group ini, mempunyai lebih kurang 6000 pengguna FB yang berkampung dalam tu. Ada group iklan orang lain yang mempunyai beribu-ribu pengguna, namun group iklan saya masih mencapai tahap itu. Sejujur-jujurnya :)

NAMUN, melalui langganan iklan dengan saya juga, saya akan BLAST (khidmat ni cuma sekali sahaja) ke lebih kurang 100 +- group yang mempunyai BERPULUH-PULUH ribu pengguna FB!! Detail mengenai cara untuk beriklan? Hanya pergi ke group iklan saya, kat banner group dah ceritakan segala-galanya. Posting ini hanya untuk merasmikan kewujudan pengiklanan ini kepada anda :) Selamat maju jaya!

Klik LIKE if anda menyukainya & SHARE :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...