Thursday, August 18, 2011

Aleacorp Malaysia : Sumber $$$$ terbaik buat kami...

Aku dah lama berkecimpung dalam biz online. Kalau org kata MLM, kami tegaskan yang kami bukan MLM sebab takde maintain2 setiap bulan. Kami ONM iaitu Online Network Marketing.

Jenis biz ni orang panggil Affiliate iaitu mempromosikan laman web sesuatu syarikat mahupun produknya melalui pemasaran internet sebab rata-rata menggunakan internet. Semua berkaitan dengan IT la senang kata..

Aku tak nak cakap banyak sebab tak semua suka tentang biz macam ni. Takut kena tipu la, bla bla bla.. Cuma satu aku leh cakap.. "Belum cuba, belum tahu"... Yeah! Akhirnya aku dah siapkan design terbaru Group Aleacorp Malaysia aku!


Anda boleh melayari blog group ni if mahu mengetahui apakah biz yang aku lakukan ni. Setakat ini, alhamdulillah. Dah seramai 136 ahli yang bersama group kami. Semuanya di pantau dan di jaga oleh saya..

"Senyum, tak perlu kata apa-apa"


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...